Friday 18 November 2011

Day 2.6 - NAMISEOUM Part 5



Aku sebut mula2 aku agak kecewa. Tapi selepas itu aku fikir gamba selepas ini adalah tidak mengecewakan langsung. Daun kuning keemasan sgt mempersonakan. Oh gambar atas ini adalah gambar kedai cenderahati yg aku kecewa kerana tidak beli cenderahati yg aku inginkan.

Kalau aku tidak salah, total ada 5 kawasan yyg ada pokok sebaris ini. Dan yg ini sungguh kuning. Selain dari yg ini, rasanya ada satu lagi selepas ini. 

Group photo

nice hah

Oh menarik lagi satu barisan pokok2 di jalan ini sahaja yg menguning sebegini. Pokok2 di tepi2 masih ada yg hijau. Tidak pasti lah kalau2 pkok di tepi itu spesis lain. Mungkin?

Fakrul yang sgt byk membantu.

Aku pun lupa apa yg ktrg tgk. Atau pura2 tengok ._.

girls

=D

Di hujung jalan yg bertepi kan pokok berdaun keemasan, ada pondok2 kecil ini. rumah orang lama2 mungkin.

DIma

Karyee

Feena + Noona Isabella

Memandangkan pagi itu hujan, ada beberapa kawasan yg agak berlecak. Itu pun aku nampak ada sesetengah gadis korea memakai kasut tinggi ._.

Gambar ini diambil dari hujung satu lagi.



.

No comments: