Wednesday 16 November 2011

Day 2.3 - NAMISEOUM Part 2


The girls..

cute

Cuaca dan suasana mmg menjadikan aku sgt malas.

Selain mempromosi negara lain, ia menjadi kan tempat ini untuk orang dari negara yg ada tentang negara itu gembira melihat negara mereka dipamirkan disini. Ok terlalu kompleks ke ayat aku?

I wish were here ='(

OK jadi makin geli kalau aku tulis lagi ayat sama

Ini adalah kerana pagi itu hujan

.

Atau pun ini mungkin negara2 yg penduduknya suka Winter Sonata ._, ..eh tak mungkin sbb Malaysia takde. 

Kat sini pun ada money exchange. Cume byk tempat tak terima duit Malaysia, yg ada pun di tempat2 tgh bandar atau pun airport. Kalau USD xpe.

Kat sini pun ada bank ._.

Kemudian mcm ada outdoor galeri, tentang gambar2 di Nami juga. 

OKaaay sgt cantik dan buat aku rasa nk tidur kat sini untuk ambil gambar2 sebegitu juga. Atau datang setiap musim dan menghabiskan masa seminggu di sini untuk ambil gambar sahaja. 

._.

Ada gambar2 biasa juga yg tak perlu untuk cemburu.

Tapi gambar yg buat cemburu sgt byk juga!!!!!!!

._.

ok sedikit tertekan. Memang aku kne datang lg nnt. Pastu omaigodddddddd mana nk cari daun merah2 sume mcm dalam gambar tuuuu. Kalau itu gambar manipulasi mmg nak kene. Tapi still sgt cantik ._.

Restoran pun ada winter sonata. Aku rasa patut tukar pulau ini ke nama Winter Sonata Island.





No comments: