Tuesday 22 November 2011

Day 2.10 - NAMISEOUM Part 9



Waktu ini rasanya lebih kurang jam 3 petang waktu korea. Korea awal sejam dari Malaysia. Kami cross padang dan kemudian balik ke laluan masuk. Kami cari kawasan lapang untuk solat dulu. 

Di kawasan berdekatan juga ada burung unta liar. Aku rasa takde lah liar mana pun. Kita buat kerja sendiri dia pun buat kerja sendiri. Kita kacau dia pun die masih buat kerja sendiri ._. ..tp burung2 ini dibiarkan sahaja bebas berkeliaran di kawasan itu. 

Kawasn sekitar.

Masih kawasan sekitar. Byk juga kawasan hutan kecil dan padang rumput yg luas.

Lalaun kereta api. Di sini ada juga tour kereta api. Tp aku tidak pasti bagai mana dan berapa bayarannya. Nampak juga kereta api sedang bergerak masa mula2 masuk ke pulau ini.

Ini pula kawasan padang sebelah satu lagi pulau yg kami tak pergi. Aku cuma ambil gambar dari jauh. Nampak cantik dengan pokok yg mempunyai daun pelbagai warna.

..... ._.

Aku pun xtahu knp Noona Isabella suka sentuh2 cermin mata dia.

Di kawasan berdekatan juga ada tempat mendarat flying fox dari seberang sana. Aku dari dulu terfikir, knp benda ini diberi nama flying fox? Ada rupe musang tengah terbang ke bila kita naik benda ni? Musang tak terbang setahu aku,

Menuju ke pintu masuk untuk naik feri pulang.

Feri sampai.

Orang turun dari feri. Ok ni pun nk mention ke -.-

Bendera Malaysia.

Ramai org beratur nak naik.

Atas feri

Atas feri lagi

Masih atas feri

Pandangan dari feri ke pintu masuk Nami Island

Sedih meninggal kn pulau Nami.

Musang sedang terbang

Sampai ke jeti. Yg tinggi itu tempat berlepas musang terbang.

Dahan2 pokok yg sangat bercambah.



.

No comments: