Wednesday 16 November 2011

Day 2.4 - NAMISEOUM Part 3



Dari jauh di sebelah tasik, ternampak sebuah kubah, dan pada yang sama bunyi bising menyelubungi ketika itu. Rupanya ada persembahan dari India. Mcm nak promote negra India.

Ada tarian dan nyanyian. Untuk video boleh tgk dibawah. Ok aku mmg tak berapa pandai sgt ambil video. Lagipun kuali kamera aku utntuk video mmg xlawa sgt. Hmmm patut ke tukar kamera >_<




Antara pokok2 yg aku berharap ada byk masa mula2 datang Nami Island =(

Winter Sonata yg digemari oleh bukan orang korea. Dan orang kata memang sebenarnya banyak drama korea yg dibuat semata-mata untuk melariskan sesuatu kawasan perlancongan. Bijak bukan.

Cermin

Afeena

Mula2 aku agak kecewa sebab daun byk hijau. Tapi.... (tunggu post yg seterus nya)

Sehingga serangga pun 'love love' di sini.

Aku tak masuk pun kawasan ni. So tak tahu dalam ni ada apa. Sbb setelah byk jalan dan ambil gambar, aku baru perasan baru lbh kurang 20% je berjalan, ada 80% lagi. Berjalan dengan berkejar masa adalah sgt tak seronok. Tapi takde lah terkejar2 sgt pun, jalan rilek2 juga, cuma ada sesetengah tempat rasa.. takpe lah next time je. Kalau nk datang Nami Island, lagi2 kalau suka photography, kene spent satu hari di sini.

Jadi Feena cuma ambil gambar di depan pintu masuk kawasan ini.

Aku pun tak tahu apa ditulis tu. Terlalu panjang dan byk masa diperlukan untuk baca semua.

Unicef Hall

Lukis2

>_<

Ada juga disini perkhidmatan untuk menyewa basikal. Ada perlbagai jenis basikal. Dari basikal kanan2, basikal dewasa biasa, basikat empat rosa yg berbumbung juga basikal 2 tempat duduk, obviously untuk mereka yg berpasangan.

Kawasan kedai makan

Taman permainan dan kaunter untuk sewa basikal

Basikal. Mula2 ingat nak sewa. tiba2 aku decide untuk tak. AKu pun tak sure kenapa.

Basikal lagi.

Lembu dalma lembu. 

Basikal elektronik?

Kaunter sewa basikal

Ruangan kanak2

mmm...

Buruk tapi lawa.



.

No comments: