Sunday 1 April 2012

Day 4.4 - HALLA-SAN (part 3)



Warna warni. Waktu ini mmg betul2 sedang berlari nak ke atas. DIma, Feena dan Karyee mmg aku dah tinggal dah.

Aku mesti kata, aku kagum dgn ahjuma2 di Korea ni. Stamina mereka mmg dasyat.

Pada ketinggian 1400 meter. Lagi 600 meter untuk sampai puncak! Dalam masa 30 minit .___.  Hmpphh berangan je la.

Panorama. Waktu ini rasanya dah agak tinggi juga. Vid di bawah ini juga aku ambil di tempat yg sama. Di situ mcm ada satu kawasan untuk berhenti sekejap untuk melihat kawasan sekitar tampa mengganggu laluan utama.




Laluan seterusnya yg perlu berlari kalau nak sampai situ.

Cuaca hari itu mmg cukup baik.

Lagi kawasan sekitar.

Makin naik atas, kawasan berjalan mmg agak senpit. Kalau selisih dgn ramai org agak susah. Tak boleh ikut jalan lain. Kne ikut laluan yg disediakan untuk menjaga alam sekitar dan juga untuk keselamatan.

Panorama

Gunung berapi yg nampak sgt gagah

Berlari, dan ada part2 yg nak jatuh juga.

Ada R&R. Siap ada binocular. 

Panorama

Waktu ini rasanya sudah 1 jam 15 minit. Sepatutnya dah kne turun. Tapi aku terus naik. Mmg gamble lah time nih. Walau aku tahu aku tak akan sampai puncak, tp bila lagi aku nak kesini. Yg pasti bukan dalam masa terdekat kalau pergi lagi pun. Jadi berusaha bersungguh2 untuk sampai di kawasan tertinggi yg aku mampu.

Naik lagi naik lagi

Perlu ke kencing terang terangan mcm tu -.-

Memang hilang penat bila tengok kawasan sekitar.

Zoom ke kawasan parking teksi masa mula2 nak naik td.

Terus berlari!




.




No comments: