Saturday 24 March 2012

Day 4.3 - HALLA-SAN (part 2)



Waktu ni mcm jalan laju2, kadang2 jalan slow sbb ambil gambar.

Ahjuma

Wahhhh

Waktu ni fikir mcm, tak sempat kot nak sampai atas tu. Sbb cuma ada 2 jam je. 20 minit lbh kurang sudah hbs.

HDR yg mcm tak jd sgt

Rehat seminit.

Mata aku mmg tidak dapat lari dari melihat cerun yg begitu mengujakan itu.

Dan suasana yg nyaman dan sungguh cantik.

Aku harap aku ada 6 jam kurang2 di sini.

Lagi kawasan persekitaran waktu sedang naik.

Orang2 yg sedang turun.

Ada juga mat salleh. Skali ternampak atas tu. Mcm ada pergerakan.

Skali zoom nampak ramai orang!

Waktu ini lah aku jadi double triple excited. Rasa tak boleh tahan dah. Terus aku beri tahu Feena Dima dan Keryee yg aku tak dapat jalan dah. Aku just pesan dekat derang, nnt pandai2 lah budget masa untuk turun. Aku da tak boleh tunggu. Jadi aku terus berlari tinggal kan mereka. Exxcited punya pasal, lbh kurang 20 minit juga aku berlari naik tampa henti. Penat mmg penat. Tapi sbb excited tolak ketepi dulu penat tu.

Sambil2 berlari pun sempat ambil gambar.

Dan terus berlari. Waktu ini rasanya sudah 30 minit lebih sejak dari mula naik td. Baru 1 km. Lagi lah rasa nak terus lari. Cuba nak sampai setinggi mungkin. Dalam hati waktu nih, aku nk peruntukkan masa 1 jam 15 minit lah untuk naik. Baki 45 minit turun.







.





No comments: