Friday 30 December 2011

Day 3.14 - INSA-DONG part 3



Shopping complex dan kedai2 tepi jalan

makanan?

ermm??

Mende2 kecik yg aku tak minat langsung

itu diaaaaa selendang 3000won je. Memang si Feena rembat 3 helai xsilap aku

Lagi kedai

Kedai

Ooo mende2 ni aku mmg suke. Tapi tak beli, tgk je la mampu. Nak beli takde duit .___.

Nature Republic. Sgt femes kat sini. Produk kecantikan lelaki sama byk dgn untuk wanita.

Barang2 kayu

manisan?

ole2 traditional Korea

Kedai tepi jalan

Makanan 1000 won 1 mmg agak byk di tepi jalan. Boleh jmpa hampir di mana2 sahaja sekitar Seoul. Sekitar Seoul mmg byk gerai2 tepi jalan mcm ini. Beza nya dgn Malaysia mereka kemas dan bersih lagi kot.

Kedai2

Oh actually jalan punye jalan, tahu2 aku dah tak nampak Dima ngan Karyee. Yang ada depan aku Feena. Jadi ktrg singgah information center untuk tanya lokasi tempat seterusnya yg kami nk pergi, iaitu Jongmyo Shrine. Biasanya nya kalau terpisah mcm ni,aku mmg da pesan siap2 kat Karyee dan Feena, maksure salah sorang Karyee dgn Feena ada dgn aku atau Dima. Sbb ktrg 2 je yg ada roaming. Jadi ada apa2 boleh msg. Walaupun satu sms RM3 T_T. Jadi sbb da terpisah, aku punya plan jumpa terus kat pintu masuk Jongmyo Shrine. So aku msg siap2 kat Dima dan bg skali instruction mcm mana nk ke sana. 

Kat sini da hujung2 jalan Insadong dah.

Mende2 ni pun aku suke untuk buat koleksi. Tapi buat masa ni koleksi gamba je la =(

Baju2

cover phone

Patung kecil anime

Pakaian untuk anjing dan kucing

Casing hp

Patung2. Ok habis da Insadong. Lepas ni terus jalan ke Jongmyo Shrine.



.

No comments: